Teljes felújításon esik át a Hévízi Tourinform Iroda. A munkálatok elvégzését az épület rossz külső és belső állapota indokolja. Szükséges többek között a teljes előtető újjáépítése az elkorhadt faszerkezet miatt, de a front office-rész is megújul, a falak állapotának helyreállítása mellett új, a Tourinform-arculatnak megfelelő kinézetet is kap.
Pálffy Tamás- ügyvezető igazgató, Hévízi Turisztikai Nonprofit Kft.:„A front office részben lesz egy padlóburkolat-csere, teljes festés, álmennyezet, valamint spot lámpáknak az elhelyezése. Valamint már az új Tourinform-arculatnak megfelelő bútorzat lesz mindenhol. A lenti Tourinform Iroda ki fog bővülni, ahol régen a rendezvényes kolleganők dolgoztak, az is a Tourinform Iroda része lesz, ahol a vendég prospektusok közül válogathat. Így ők felköltöznek a felső része. Korábban ott szobák voltak, azt már nem használjuk, így azokat is irodává alakítjuk át.”
Az épület emeleti része is új padlóburkolatot kap, cserélik az elektromos-vezetékeket és a falakat is újra festik. Mivel beázások is kialakultak itt, a teljes tetőszerkezetet felújítják. Ezen kívül energetikai okokból a nyílászárókat is lecserélik. A beruházást az önkormányzat saját forrásból valósítja meg, mintegy 60 millió forintos ráfordítással.
Papp Gábor- polgármester, Hévíz: „Egy fontos helyszín a Tourinform Iroda a város életében és az ide látogató vendégek életében, hiszen gyakorlatilag azokban az időszakokban, amikor megfelelő turista szezon van, akkor éves szinten akár ötvenezer látogató is betér a Tourinform Irodába információért, kerékpár-bérléssel kapcsolatban, programok és egyebek miatt. Úgyhogy ezért döntött így az önkormányzat.”
A modern, korszerű, egységes Tourinform-arculatnak megfelelő kinézet megvalósítását egy elnyert pályázat is segíti, melyből bútorokat és egyéb berendezési tárgyakat szereztek be. A felújítási munkálatok várhatóan június végén befejeződnek, ám addig sem maradnak információ nélkül a vendégek, a Tourinform Iroda átmenetileg a mozi előterében működik a megszokott nyitvatartással. A kerékpárok és e-bikok bérlésére is van lehetőség, az átmeneti időszakban csupán a nyomtatást, a csomagmegőrzést és az ajándéktárgy-vásárlást nem tudják biztosítani.